Search
Close this search box.

درباره پوکت

جزیره پوکت شهرت فراوانی در میان شهرهای گردشگری تایلند دارد. پوکت با نام مروارید دریای آندامان نیز شناخته می شود و به سبب سواحل زیبای خود و غواصی در آب های شفاف آن شهرت دارد.در تور پوکت می توانید بزرگ ترین جزیره کشور تایلند راببینید. جزیره پوکت با امکانات لوکس و تفریحات هیجان انگیزش و تماشای جزایر زیبا و خوش منظره اش لذت سفر شما را دو چندان می کند.

پوکت مکانی دنج برای رفع خستگی است، در این منطقه جنگل‌های بارانی باشکوه و سواحل آفتابی بسیار زیبایی وجود دارند و بیش از نیمی از این جزیره را جنگل فرا گرفته که از شمال تا جنوب آن کوه هایی کشیده شده اند. نام پوکت از واژه ای مالزیایی به معنای کوه یا تپه گرفته شده زیرا از دور به این شکل به نظر می رسد.

پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مهم ترین استراحتگاه برای تعطیلات در تایلند و آسیاست. در شمال این جزیره فرودگاه بین المللی آن قرار دارد که دسترسی به آن را ممکن ساخته است. پاتونگ بهترین ساحل جزیره پوکت در کناره غربی آن قرار دارند Patong و کارون Karon از جمله معرف ترین و محبوب ترین این سواحل به شمار می روند. ساحل پاتونگ بسیار وسیع و طولانی است و اغلب مراکز خرید پوکت در آنجا قرار دارند. همچنین ساحل کامالا یکی از معروفترین ساحل های این جزیره است که به عنوان یکی از زیبا‌ترین سواحل پوکت شهرت دارد. ساحل کامالا در شمال ساحل پاتونگ قرار دارد و محل مناسبی برای استراحت و گذران ساعاتی خوش است و در آن خبری از شلوغی و سر و صدای پاتونگ نیست. برای موج سواری علاوه بر ساحل کامالا می توانید به سواحل کاتا و کالیم هم سر بزنید.

پوکت گران‌ترین بخش کشور تایلند به شمار می آید که در سال های اخیر همراه با سامویی، در میان ده جزیره محبوب آسیا شناخته شده است .جزایر زیبا، آب‌های شفاف فیروزه‌ای، سواحل نرم شنی، بیرون زدگی‌های بلند سنگ آهکیِ سر برافراشته از دریا، شب زنده‌داری‌های پر جنب و جوش و رستوران‌های عالی همه و همه روز به روز بر طرفداران پوکت می افزاید.

در تور پوکت بهتر است به نکاتی توجه کنیم؛

-آب شیر در پوکت آشامیدنی نیست.
-سوغاتی های خود را قبل از رفتن به پوکت تهیه کنید
-زبان انگلیسی در پوکت چندان رایج نیست ( کتاب راهنمای زبان تایلندی تهیه کنید).
-بهترین زمان سفر به پوکت از ماه دسامبر تا مارس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *