Search
Close this search box.

اطلاعات تور

  • تور ویتنام نوروز 1403
  • تاریخ حرکت 29 اسفند
  • 2 شب هانوی
  • 1 شب خلیج هالونگ
  • 3 شب دانانگ
  • 3 شب سایگون (مک گنگ لتا)

تور ویتنام-نوروز 1403- 9 شب و 10 روز (29 اسفند)

 خدمات تور:

  • پرواز رفت و برگشت با قطر ایرویز 
  • 9  شب و 10 روز اقامت در هتل  های 5 ستاره به همراه  صبحانه 
  • نامه صدور ویزا
  •  ترانسفرفرودگاهی
  • بیمه ی مسافرتی 
  • کلیه ی پروازهای داخلی طبق برنامه ی سفر
  • گشت شهری و  راهنما
  • 2 وعده ناهار و یک وعده شام 
  • ورودیه گشتها و قایق سواری طبق برنامه سفر

 

توضیحات : 

  • نرخ نوزاد 300دلار+ بلیط هواپیما می باشد .
  • کلیه ی نرخ ها به دلار امریکا می باشد .
  • نرخ پرواز بین المللی به پکیج اضافه می گردد .
  • مسئولیت کنترل پاسپورت از لحاظ اعتبار و ممنوع خروجی به عهده مسافر می باشد .
  • هزینه لیبل ویزا در فرودگاه هانوی به عهده مسافر می باشد .
  • پرداخت 70% مبلغ تور در زمان ثبت نام الزامی و تسویه مبلغ قرارداد به صورت نقدی می باشد.
هر نفر در اتاق دو تختههر نفر در اتاق یک تختهکودک 6-11 سال با تختکودک 2 تا 5 سال بدون تخت
2190 دلار + نرخ پرواز3490 دلار + نرخ پرواز1850 دلار + نرخ پرواز1390 دلار + نرخ پرواز
درجه هتلنام هتلنام شهر
5*Pan Pacific هانوی
5*Ambassador /Indochina Lan Ha Cruise خلیج هالونگ
5*DLG Danang دانانگ
5*My House Hotel / Equatorial هوشی مین (سایگون)

روز اول : رسیدن به شهر هانوی

به فرودگاه بین المللی شهر هانوی می رسید. به محض رسیدن به استقبال شما می ایند و به هتل در شهر زیبای هانوی منتقل می شوید. شب را در هتل سپری می کنید.

 

روز دوم : گشت  شهر هانوی

هانوی، پایتخت ویتنام، ترکیبی عالی از قدیم و جدید، اسیایی و اروپایی است. با وجود توسعه ی سریع اخیر این شهر بسیاری از هویت سنتی خود را حفظ کرده است. اولین توقف را در مقبره ی تاریخی هوشی مین انجام می دهید و سپس به قدم زدن در باغ گیاه شناسی کاخ ریاست جمهوری می پردازید. پس از ان به قدیمی ترین بتکده ی هانوی که در جزیره ی کوچکی از دریاچه ی غربی واقع شده، می روید. بعد از ظهر، از معبد ادبیات، اولین دانشگاه ویتنام دیدن میکنید. سپس به محله ی قدیمی ای خواهید رفت که در ان 36 خیابان باریکی وجود دارد که همه نوع اجناسی را در انجا خواهید یافت. در اخر به اطراف دریاچه ی هوام کیم خواهید رفت. شب در هانوی هستید .

 

روز سوم : هانوی به خلیج هالونگ همراه ناهار و شام

ترنسفر رفت و برگشت کروز، اتوبوس گروهی خود کشتی می باشد .

بعد از اینکه صبحانه را میل کردید، با اتومبیل به سمت خلیج هالونگ که جزو میراث جهانی یونسکو است، حرکت می کنیم (سه ساعت و نیم). هر کسی که به ویتنام سفر می کند نباید شانس دیدن خلیج هالونگ، آمیزه ای زیبا از گذرگاه هارمونیک کوه و دریا را از دست بدهد.

خلیج کوچک هالونگ در منطقه Bac bo (Tonkin) قرار دارد و با 3000 جزیره ی سبز که مانند جواهر به نظر می رسند  منطقه ای به مساحت 1500 کیلومتر مربع را در بر می گیرد.

به محض رسیدن به بندرگاه ، سوار کشتی چینی می شویم و از زیبایی با شکوه خلیج هالونگ و نهار با غذای دریایی تازه روی کشتی، لذت می بریم. کشتی چینی امکانات مدرن بسیاری را ارائه می دهد.

از  غارهای شگفت انگیز در خلیج هالونگ که با قندیل احاطه شده است، دیدن فرمایید. شام را روی کشتی میل می فرمایید. انعکاس تکه های سنگ آهکی که از داخل زمین سر بیرون آورده اند، صحنه ی قایق های ماهیگیری که در دل تاریکی نورافشانی می کنند. از این لحظات گرانبها در یکی از مهیج ترین مناظر طبیعی جهان لذت ببرید. شب را در کشتی سپری می کنید.

 

روز چهارم : برگشت از هالونگ به هانوی  – پرواز به دانانگ

صبحانه را در کشتی میل می کنید. بعد از لذت بردن از زیبایی های این خلیج به هانوی برمی گردیم و با پرواز به دانانگ میرسیم. راهنما به استقبال شما در فرودگاه می اید و اتاق خود در هتل را تحویل می گیرید. شب در دانانگ هستید.

 

روز پنجم : گشت پیاده دانانگ به هوی آن  

پس از صبحانه به هوی آن منتقل می شویم و سپس در یک تور پیاده روی با راهنما در اطراف شهر باستانی هوی آن شرکت می کنید  از پل سرپوشیده ژاپنی ، سالن اجتماعات چینی ، خانه یک تاجر ویتنامی معمولی ، یکی از موزه های جالب و بازار محلی دیدن کنید . گالری های هنری ، سوغاتی ها و مغازه های خیاطی متعددی وجود دارد که در صورت تمایل میتوانید لباسهای سفارشی تهیه کنید . در ادامه از قایق بامبویی در رودخانه نارگیل لذت میبرید  و سپس به دانانگ برمی گردید .

 

 روز پنجم : گشت دانانگ  Ba Na Hill & Golden Bridge

امروز، حدود 30تا 45 دقیقه از مرکز شهر دانانگ  تا تپه با نا، یک منطقه ی کوهستانی خوش منظره با مناظر پانوراما، طی می کنیم. این مکان دمای آن در تمام طول سال بیشتر خنک است.

در ایستگاه تله کابین تپه ی بانا سوار بر سیستم مدرن تله کابین می شوید و منظره ای از طبیعتی که فوق العاده زیباست را تماشا می کنید. وقتی روی پل طلایی راه می روید که به نظر می رسد توسط یک جفت دست غول پیکر که از کوه بیرون زده اند، احساس قدم زدن در ابرها را تجربه می کنید. سپس، از اوقات فراغت خود در تپه ی بانا برای فعالیت های بیشتر مانند تماشای ویلاهای معماری اروپایی، انبار شراب فرانسوی، تخت گل و پاگودا لذت ببرید.

شب در دانانگ میمانید .

 

روز هفتم : پرواز دانانگ به سایگون ( هوشی مین )

بعد از صبحانه با پرواز به سایگون میرسید .  راهنما به استقبال شما می اید و اتاق خود را در هتل تحویل میگیرید. شب در سایگون هستید.

 

روز هشتم : گشت سایگون

صبحانه را در هتل میل می فرمایید. سپس از تور شهر برای بازدید از Cuchi Tunnel (تونل های معروف جنگ) و دیدن کاخ Reunification  و فروشگاه Benh Tanh لذت میبرید. سپس از Notre Dame Cathedral  و اداره پست که به سبک فرانسوی توسط گوستاو  ایفل طراحی شده, دیدن میفرمایید.

پس از آن از موزه ی بقایای جنگ شامل خودروهای زرهی, بخش هایی از توپخانه, بمب ها و اسلحه های پیاده نظام که هم در داخل و هم در خارج نمایش داده شده اند, دیدن خواهید کرد. سپس به محله چینی نشین Cholon می رویم و از فروشگاه Binh Tay و برج ساعت عظیم در مرکز آن دیدن میکنید.

 

تماشای پاگودای Thein Hau که توسط جمعیت کلیسای چینی در قرن 19 ساخته شده است را فراموش نکنید. شب را برای گردش یا خرید در شهر هوشی مین در اختیار خواهید داشت.

 

روز نهم : گشت در سایگون ( دلتای مک گنگ) به همراه ناهار

صبح هنگام با دو ساعت رانندگی به سمت دلتای مکونگ که بخاطر باغ های میوه های گرمسیری, باغ های نارگیل و محصولات سنتی ساخته شده از نارگیل مشهور است می رویم. پس از ورود سوار قایق چوبی محلی می شوید تا از مناظر حومه شهر و زندگی رودخانه لذت ببرید. به دراگون آیلند میرسید و در کنار خانواده کشاورز محلی, میوه تازه چیده شده

و شیر نارگیل را امتحان می کنید. در حالی که یک فنجان چای عسل می نوشید از مهمان نوازی روستایی لذت میبرید. قبل از بازگشت به سایگون, ناهار محلی از غذاهای محلی در یک رستوران محلی سرو می شود. شب در سایگون اقامت دارید.

 

روز دهم : بازگشت از سایگون

با توجه به زمان پرواز برای برگشت به ایران به فرودگاه می روید .

برای خرید تورها نیاز به مشاوره دارید؟

با ما در تماس باشید

تورهای پیشنهادی